tanforum - [Tf] Két FIKSZ Rádiós mûsorajánló

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Két FIKSZ Rádiós mûsorajánló

  • From: Tepliczky István <tepi AT mcse.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Két FIKSZ Rádiós mûsorajánló
  • Date: Tue Apr 29 10:08:01 2003

Két FIKSZ Rádiós mûsorajánló

Öngyilkos civilizációk - történeti ökológia
Zöldindulás - április 29-én, kedden 18 órától

Nem igazán köztudott, de számos régebbi civilizáció összeomlásához
hozzájárult, hogy tönkretették saját életfeltételeiket. Minden
földrészrõl ismerünk ilyen példákat a Húsvét-szigetektõl a Római
Birodalomig. Milyen tanulságokkal szolgálhatnak a történetek a
következõ nemzedékeknek? "Történeti ökológia" a Zöldindulásban az
idei "Föld napja" Trafó-beli rendezvényének egyik legérdekesebb
témájáról, Takács-Sánta András ökológussal, az ELTE kutató
tanárával. Szeretettel várja a hallgatókat Mikola Klári és
Tepliczky István. A mûsor ismétlésének idõpontja: május 6-án
(kedden) hajnali 1 óra.

.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.

Támadnak a kisbolygók - célpont a Föld!?
FIKSZ Rádió, Rádiótávcsõ - április 29-én (kedden) este 21 órától

Ezekben a napokban kellene becsapódnia a Földbe az új évezred egyik
jókora (és tudatos) csalásának, a Niburu kisbolygónak. Továbbá épp a
múlt héten ismételték a Deep Impact címû filmet. A "kihívásokra"
válaszként a Magyar Csillagászati Egyesület most, a Csillagászat
Hónapjának (május) küszöbén jelentetett meg egy könyvet a címben
szereplõ címmel, amelynek egyik szerzõje a Rádiótávcsõ
egyik oszlopos mûsorgazdája. Errõl és a május 7-én esedékes Merkúr-
átvonulásról beszélgetünk, szeretettel várja a hangszórók elõtt a
hallgatókat Hargitai Henrik, Kereszturi Ákos, Sárneczky Krisztián
és Tepliczky István. A mûsor ismétlésének idõpontja: május 5-én
(hétfõn) hajnali 1 óra.

.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=
A FIKSZ Rádió Budapest egyik közösségi rádiója, amelyben hetente keddenként 18
órától jelentkezik a Zöldindulás ill. kéthetenként kedden 21 órától a
Rádiótávcsõ. Budapest környékén a 98 MHz-en fogható, de az Interneten a Magyar
Internet Világrádió (http://www.vilagradio.hu) révén bárhol. Telefonszámunk
+36-1-463-4313,
SMS-számunk: +36-30-440-3268.

Honlapjaink: http://www.fikszradio.hu
Zöldindulás: http://www.fikszradio.hu/zoldindulas
Rádiótávcsõ: http://www.fikszradio.hu/radiotavcso

  • [Tf] Két FIKSZ Rádiós mûsorajánló, Tepliczky István, 04/29/2003