tanforum - [Tf] szakasz

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] szakasz

  • From: Babics László <ditbaro AT mail.datanet.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] szakasz
  • Date: Mon Apr 14 15:34:00 2003

Tiszteletem!

Eddig három matematikus válaszolt a kérdésemre érdemben. Szerintük a szakasz
hosszúsága:
vagy 1575

vagy 116094
vagy 19348!!!!!!!!!!!

Én nem vagyok matematikus, de azt valószínűnek tartom, hogy ez nem egzakt
válasz. Lehet, hogy valamelyik válasz jó, de éppen az a gondom, hogy nem
tudom melyik. Pedig erre irányult a kérdés. Nekem az lett volna a kielégítő
válasz, ha valaki nem a definíciót idézi, hanem megmutatja, hogy ennyi és
ennyi a szakasz hossza. Esetleg közli a módszert, amivel bárki
ellenőrizheti, amit mondtak. Mindenesetre köszönöm, hogy foglalkoztatok a
kérdéssel. Sajnos ugyanolyan buta maradtam, mint a válaszokat megelőzően.

Tisztelettel a matematika iránt: Babics László.

  • [Tf] szakasz, Babics László, 04/14/2003