tanforum - Re: [Tf] órahiány

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] órahiány

  • From: Szalayne Tahy Zsuzsa <sztzs AT axelero.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] órahiány
  • Date: Fri Mar 28 13:53:01 2003

Hello!

Kónya István wrote:

> Mi a véleményetek a következõrõl?
> Ha egy iskolában az évi teljes óraszám 90%-nál többet nem tartanak meg
> szakszerûen, akkor
> pótolni kell a meg nem tartott órákat., vagyis akár a tavaszi vagy
> nyári szünetben
> be kell hívni a diákokat.
> A diák erre mondhatja: én itt voltam, az nem az én felelõsségem, hogy
> nem gondoskodtak
> szakszerû helyettesítésrõl.
> Igaza van-e a diáknak? Köteles-e bejönni az ily módon elrendelt
> pótórára?

Ez egy elég régi dolog.
Nézd meg, meddig tart a tanév, ehhez képest mikor van az utolsó tanítási
nap, az évzáró. Szerintem van idõ a pótlásra.
(Az más kérdés, hogy a diák már az utolsó héten sem tanul semmit, szülei
elkérik, mert rendbe kell tenni Balatonon a nyaralót...)

--
Szalayne Tahy Zsuzsa

sztzs AT axelero.hu
Szent Istvan Gimnazium, Bp.

  • [Tf] órahiány, Kónya István, 03/28/2003
    • Re: [Tf] órahiány, Szalayne Tahy Zsuzsa, 03/28/2003