tanforum - Re: [Tf] E. Szabo Laszlo ES-beli cikke...

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] E. Szabo Laszlo ES-beli cikke...

  • From: Knausz Imre <knauszi AT freemail.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] E. Szabo Laszlo ES-beli cikke...
  • Date: Wed Feb 26 12:17:01 2003

Dorozsmai Karoly
<kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
írta:

> Üdvözletem!
>
> Érdekelne a véleményetek!
>
> http://www.es.hu/pd/display.asp?channel=PUBLICISZTIKA0308&art
> icle=2003-0224-1037-52QVUT
>
> (természetesen egy sorban! ... nem a vélemény, a link :))))
>

> --
> Viszlat: D. Karoly

> Listagazda:
> listsadm AT lists.kfki.hu

Kedves Barataim!
Ezt a linket mar en is ajanlottam a listan, mert borzaszto fontosnak
tartom. Nem tudom, olvastam-e mar ilyen atfogo, talalo, gyakorlatias
elemzest a magyar kozoktatas bajairol. Lehet, hogy egy-ket
aprosagban lehet vele vitatkozni, de alapjaban a szivembol szolt. Ahogy
mondani szoktak: helyettem irta.
Udv
Knausz Imre
knauszi AT freemail.hu