tanforum - Re: [Tf] Hany tetelt "illik, kell" kesziteni?

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Hany tetelt "illik, kell" kesziteni?

  • From: Szalayne Tahy Zsuzsa <sztzs AT axelero.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Hany tetelt "illik, kell" kesziteni?
  • Date: Tue Feb 4 09:07:01 2003

Szia!

"Harry (Sopron)" wrote:

> Kerdesem, informatikabol irasbelin eleg A, B csoportnak elkesziteni az
> erettsegi
> feladatokat, aztan en ultetem le az A, B tetelt huzott tanulokat a megfelelo
> helyre, vagy az egy teremben erettsegizett tanulok letszamanal tobb
> feladatott
> kell elore elkeszitenem?
>
> Van erre valahol valami konkret utmutatas?
> Ti hogyan csinaljatok?

Ha "Vilagbanki" erettsegit tartasz, arra van utmutatas (20 tetelsor,
ennyi gyakorlati feladattal. Ha jol emlekszem 60 perc megoldasi idovel),
megtalalod a tavalyi vizsgaszabalyzat kiegesziteseben - meg minta
feladat is van.

Egyeb esetben a nincs semmifele utmutatas. Meg arra vonatkozolag sem,
hogy gyakorlati vizsgat kellene tartanod (sot egyesek szerint ezert nem
is tarthatsz). Van olyan info erettsegi, hogy meg szamitogep sem nagyon
kell hozza, 15 perc a szobeli idejeben. Esetleg a felkeszulesi ido fel
orajaban kell a diaknak valamit ugykodnie a geppel.
A masik veglet: 3 oras gyakorlati vizsga, gyakorlati feladatsorral (2 ev
mulva ilyen lesz a gimis erettsegi)

A feladatsorok szamara nincs szabaly. Arra ugyelj csak, hogy korrekt
legyen a vizsga.

--
Szalayne Tahy Zsuzsa

sztzs AT axelero.hu