tanforum - Re: [Tf] Re: [Tf] Konyvpenz???

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Re: [Tf] Konyvpenz???

  • From: Turóczi Ferenc <blathy AT matavnet.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Re: [Tf] Konyvpenz???
  • Date: Mon Jan 6 08:29:02 2003

Halihó!

BUÉK mindenkinek!
Ez az a Hegyi Pál, aki rendszeresen provokálja a listát, néhányszor már
kifejtette a véleményét rólunk.
Nyilván kicsinyességnek tartja a felvetett problémát. Én folytatnám a
rangsort: n+végtelen. Yeti Pál.

Üdv: Turóczi Ferenc

Ui: Tudom, hogy ez legalább akkora bunkóság, de van amikor nem lehet másképp
reagálni!