tanforum - Re: [Tf] Felveteli Informacios Szolgalat hirlevelecimszavakban

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Felveteli Informacios Szolgalat hirlevelecimszavakban

  • From: "Riki a programozo" <riki AT programozo.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Felveteli Informacios Szolgalat hirlevelecimszavakban
  • Date: Fri Dec 13 15:27:01 2002

Kedves Károly! (és a többiek)

Lejelentkezés a FISZ hírlevélről a szöveges levelezőklienst használóknak

Tanácsaim:
1 Mentsd el a levelet szövegálományként,
2 majd nyisd meg jegyzettőmbbel
3 keresd meg a levél forráskódjában az alábbiakhoz hasonló részt:
mailto:t_del1&email=suli60 AT bp.sulinet.hu&x=7b1a1e68f3facbfcb93b3a192438a3e6
>Lejelentkezem a listáról</a>
4 az <a href="http://...";> tagban megtalálod a hivatkozást, (a ... a te
cimedre vonatkozó hivatkozásod lesz!)
5 Jelöld ki a "http:// -el kezdődő részt az " -jel elöttig bezárólag (tehát
csak az idézőjeleken belüli területet, idézőjelek nélkül)
6 Ctrl+c billentyűkkel másold a vágólapra (win esetén)
7 amit az internet böngésző címsorába vágólapról illeszd be ctrl+v (win
esetén)
8 nyomj enter-t
9 Láss csodát :-)))

Ui:
- Ha nincs vágólap szolgáltatás a gépeden, akkor papír és ceruza és
ujragépelés
/Riki