tanforum - [Tf] Re: Mimoza teszteles

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: Mimoza teszteles

  • From: Barkó józsef <azahar AT freemail.hu>
  • To: Lepel Balázs <kevin AT sulinet.hu>
  • Cc: <phonti AT mimoza.hu>, <tanforum AT lists.kfki.hu>, "Informatika lista" <informatika AT lista.sulinet.hu>
  • Subject: [Tf] Re: Mimoza teszteles
  • Date: Tue Dec 10 16:40:01 2002

Tisztelt Uram !
Köszönöm szépen a pontosítást, és a helyreigazítást. Úgy gondolom, hogy ha
az információk nem teljes birtokában, csupán a tiszteletdíjunk kifizetése
érdekében tett kezdeményezésben pontatlan információkat írtam / Én sem
tudtam, ki a pontos gazda/ ,úgy tisztességes, hogy ezt a levelet én küldjem
el a listára és a Mimóza Kft.-nek is. A teljes levelezés listára küldésének a
célja pedig nem a rossz színben való feltüntetés, csupán az érdekeltek
tájékoztatása volt. mégegyszer köszönöm a gyors reagálást, így már tiszta a
kép.
Hála istennek, mostmár az ügy rendeződik.
Barkó József
azahar AT freemail.hu