tanforum - [Tf] Fw: [Tf] Fw: Coedu megkeresés-pontosítás !

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Fw: [Tf] Fw: Coedu megkeresés-pontosítás !

  • From: Barkó józsef <azahar AT freemail.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Cc: "Informatika lista" <informatika AT lista.sulinet.hu>
  • Subject: [Tf] Fw: [Tf] Fw: Coedu megkeresés-pontosítás !
  • Date: Mon Dec 9 22:28:01 2002

A tisztesség miatt közre kell adnom az alábbi levelet:
Tisztel Barkó Úr!

Köszönöm a gyors reagálást. Egy pontosítást ha megenged. Én, a mimóza nem
vagyunk a Lepel Balázs úr "utóda". Magánvállakozás vagyunk akiknek fontos,
hogy az Önök segítsége ne vesszen kárba és az igéretek (amelyeket nem mi
tettünk, de érintenek bennünket) teljesüljenek. Nem szeretném, ha később
azzal vádolnának, hogy valaki más (Sulinet) nevében cselekszünk.

Üdvözlettel,

Honti Pál

mimoza communications ltd.

---