tanforum - RE: [Tf] Felveteli Informacios Szolgalat hirlevele cimszavakban

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

RE: [Tf] Felveteli Informacios Szolgalat hirlevele cimszavakban

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: RE: [Tf] Felveteli Informacios Szolgalat hirlevele cimszavakban
  • Date: Mon Dec 9 12:33:01 2002

Kedves Ilona!

> Ha regidztráltatod magad a FISZ honlapján minden héten küldenek Neked
> hírlevelet e-mailben.

Félreértettél!

Küldenek õk, csak úgy zúg! :(((

Amit említesz ismerem.

A bajom az, hogy az E-mail útján küldött valami egy HTML
formátumú állomány, a plain text-re használt levelezõm (Pegasus)
csak azt az üzenetet jelenítni meg, miszerintû

"Ezt az e-mail-t HTML formátumban küldtök - kérjük, használjon
ennek elolvasására alkalmas levelezoprogramot!"

Ez szerintem bunkó megfogalmazás. Nem használok HTML-t E-
mail olvasásához és kész! Többször próbáltan nekik írni, nagy
nehezen elértem, hogy a saját cimemet levették a (spam?)
listájukról, de az Iskolán Sulinet adminisztrációs postafiókját nem
hajlandóak.

Eredetil evelem (virtuális) sohaja tehát em annak szolt, milyen jo is
lenne ilyen hirlevelet kapni (kapok :(((), hanem annak, milyen jo
lenne plain text-ben kapni...

Ennyi.

--
Viszlat: D. Karoly