tanforum - Re: [Tf] celebrate (fwd)

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] celebrate (fwd)

  • From: "Kova'cs Zolta'n" <kzoli007 AT freemail.hu>
  • To: "Tanforum lista" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] celebrate (fwd)
  • Date: Thu Nov 28 20:38:00 2002

Keveselled a kettőt? :-))
Károly, ne feledd az eggyel utóbbi leveledben hivatkozott magyar
rögvalóságot!
Sok helyen örülnének ezen szint elérésének! Jellemzően kistelepülés
általános iskolája, no sulinet, '98-ban vásárolt P I-es gépek, amiről a
fenntartó azt hiszi, hogy azzal, hogy egyszer megvette, örök életre
letudott egy gondot...
Nekem most éppen van olyan órám, ahol hárman ülnek egy géphez, mert gyors
egymásutánban két monitorom halálozott el a 12-ből, tartalékom nincsen, sőt
a javítás költségeit (~8eFt) is külön kell "kérelmeznünk".

Jut eszembe, ilyen 2MB(ájt)-os vonalra én is befizetnék! Kiváncsi vagyok,
hányan tudnak ennek _így_ megfelelni!?

Üdvözlettel
Kovács Zoltán
kzoli007 AT freemail.hu