tanforum - Re: [Tf] nem hiszem el...

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] nem hiszem el...

  • From: Andras Lutter <rmgadmin AT rmg.c3.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] nem hiszem el...
  • Date: Mon Nov 18 18:00:01 2002

>Mas nezetek szerint a felvetelinek ki kell szurnie az adott palya irant
>tehettseges/elszant jelentkezoket. - Az emelt szintnek olyannak kell
>lennie, amit nem tud mindenki teljesiteni, a teljesites merteke
>valogatasra ad lehetosege.

Ez OK, persze, hogy ne vegyenek fel mindenkit. Ugy ertem, amit irtam, hogy
a gimnaziumi tanulmanyok biztositsak a *lehetoseget* a felvetelihez. Tehat a
gyerek a gimnaziumtol elvben megkaphassa a felvetelihez szukseges
informaciokat. Ha tehetsegtelen az adott targybol, akkor a gimnaziumban
megtanitott anyagot sem fogja 100%-ban visszaadni. De az emelt szint legyen
*realis*, tehat aki faktra jar, es tehetseges, annak ne kelljen meg kulon
elokeszitot is elvegeznie.
Vagyis legyen elvegezheto az emelt szintu tananyag (a targy irant fogekony
gyerekekkel).

Haho

Lutter Andras (Radnoti Miklos Gimnazium, Dunakeszi)

Iskolank honlapja / our homepage is: www.dkrmg.sulinet.hu