tanforum - [Tf] Re: [Tf] Madárhangok Kaman Tibornak

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: [Tf] Madárhangok Kaman Tibornak

  • From: Zimanyi Magdolna <mzimanyi AT sunserv.kfki.hu>
  • To: Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete <mpizala AT kih.c3.hu>
  • Cc: tanforum list <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Re: [Tf] Madárhangok Kaman Tibornak
  • Date: Tue Nov 12 22:07:00 2002

Kedves Tibor,

elnezest, hogy a listan valaszolok, de talan masokat is erdekel.

On Mon, 11 Nov 2002, Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete wrote:

> Szisztok!
>
> Olyan cd-re (esetleg kazettára) lenne szükségem, amely madárhangokat
> tartalmaz. (Nem "összmadári" csicsergést, hanem az egyes fajok hangját jól
> elkülöníthetően.) "Sima" audió is jó, nem kell multimédiás program.
> Megköszönném, ha "fellelhetőségi helyet" (gyártó, bolt, stb) és esetleg árat
> is tudnátok írni.
>
> Köszönöm:
> Kámán Tibor

Talaltam egy follelhetosegi helyet a sajat konyvespolcomon. Nem CD,
hanem magnokazetta:

Magyarorszag madarhangjai
Erdo es nadas
1980
Hungaroton

Ezeknek a madaraknak a hangja van rajta:

Fulemule
Nagy fulemule
Vorosbegy
Enekes rigo
Baratposzata
Karvalyposzata
Kekbegy
Enekes nadiposzata
Fulemulesitke
Csikosfeju nadiposzata
Foltos nadiposzata
Nadirigo
Cserrego nadiposzata
Nadi tucsokmadar
Nadi sarmany
Berki tucsokmadar
Gyurgyalag
Sargarigo

--------------

A dobozra az osszes madar latin neve is szepen fol van irva, ezt most
mellozom.

Mivel van egy alcime is a kazettanak, foltetelezem, hogy ez egy
sorozat resze, ahol talan mas kazettak is keszultek, es mas madarak
eneke is megtalalhato.

CD-rol nem tudok, de a www.neumann-haz.hu-n van egy CD-jegyzek, ott
talan erdemes utananezni.

Udvozlettel

Zimanyi Magda

KFKI Reszecske- es Magfizikai Kutato Intezet !Tel: (+36-1)-392-2504
Szamitogep Halozati Kozpont !
H-1121 Budapest,Konkoly Thege Miklos ut 29-33!FAX: (+36-1)-395-9151
Levelcim: H-1525 Budapest 114, Pf. 49 ! (+36-1)-392-2503
E-mail:
mzimanyi AT sunserv.kfki.hu