tanforum - [Tf] FIKSZ Zöldindulás és Rádiótávcső

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] FIKSZ Zöldindulás és Rádiótávcső

  • From: Tepliczky István <tepi AT mcse.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] FIKSZ Zöldindulás és Rádiótávcső
  • Date: Mon Nov 11 23:45:01 2002

Egy kis közösségi rádiós műsorajánlat:

FIKSZ Rádió - nov. 12-én (kedd) 18-19 óra
Zöldindulás: Barlangászmentés a Pádison

Pár héttel ezelőtt a média vezető hírei között szerepelt a Pádis-fennsík
egyik barlangjában balesetet szenvedett magyar fiatalember mentésének
története. Vendégeink a mentésben résztvevő barlangi mentősök, akik
karjaikban hozták ki a sérültet. Itt a Zöldindulásban van idő bővebben
beszélgetnünk a baleset körülményeiről, úgy általában a barlangászatról
és a mentőszolgálatról. Szeretettel várja a hallgatókat Mikola Klári és
Tepliczky István. A korábbi műsorok hangarchvuma:
http://www.fikszradio.hu/zoldindulas

- - - - -

FIKSZ Rádió - nov. 12-én (kedd) 22-23 óra
Rádiótávcső: Voyager után 25 évvel - Leonida-hullócsillagzápor előtt
egy héttel!...

Negyedszázada indult útjára az bolygókutatás talán legsikeresebb
űrszondája, amely "végiglátogatta" jóformán az egész Naprendszert.
Egy hét sem kell hozzá, hogy reményeink szerint mindig idők talán
legsűrűbb meteorhullását láthassuk nov. 19-én, kedden hajnalban a
Leonidák meteorrajból. Hogy néz ki Ausztrália égboltja? Ott a Nap
délben "delel"-e vagy "északol"? Mint látható, ismétcsak gazdag
témaválasztékkal várja a hallgatókat Hargitai Henrik, Kereszturi
Ákos, Szigeti Anikó és Tepliczky István. A korábbi műsorok
hangarchvuma: http://www.fikszradio.hu/radiotavcso

  • [Tf] FIKSZ Zöldindulás és Rádiótávcső, Tepliczky István, 11/11/2002