tanforum - Re: [Tf] font

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] font

  • From: Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete <mpizala AT kih.c3.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] font
  • Date: Mon Nov 11 12:30:01 2002

> Olyan "írott betűs" fontot keresnék, amely szép szabályos, magyar betűket
> tartalmaz. Olyanokat, amire az alsós tanárnéni tanítja a gyerekeket.

Nem akarlak elkeseríteni, de pár éve én is keresgéltem ilyet és nem
találtam. Olyan van, ami nagyjából hasonlít a kisiskolás íráshoz, de nem
olyan. Főként a betűkötések mások, de a betűk egy része sem az az igazi
"tanítónénis".

\////
(@ @) Üdv: Kámán Tibor

  • Re: [Tf] font, Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete, 11/11/2002
    • <Possible follow-up(s)>
    • Re: [Tf] font, Nagy Gode Peter, 11/11/2002