tanforum - Re: [Tf] savszelesseg bovites?

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] savszelesseg bovites?

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] savszelesseg bovites?
  • Date: Fri Nov 8 11:31:00 2002

Udvozletem!

Andras Lutter irta (8 Nov 2002, 11:16)
"[Tf] savszelesseg bovites?" targyu leveleben:

> Ugy tudom, sok iskolaban bovitettek mar a Sulinet eredeti 64 kbit/s-os
> savszelesseget. Ez ugye ugy tortent, hogy kijottek, es bovitettek?

Igen :)

> Hozzank meg nem jottek ki. Most a csodavaras allapotaban vagyunk:
> varjuk, valakinek eszebe jutunk-e. Eddig meg nem. Hogyan lehetne
> megsurgetni ezt a folyamatot? Eddig ugy tapasztaltuk, hogy a
> felelosoket lehetetlen felkutatni.

Igaz :(

> Tudna valaki segiteni, nevet, telefonszamot megadni, megkeresni azt a
> kompetens szemelyt, akinel erdeklodhetunk, reklamalhatunk?

A TECHINFO-n jelen vannak a Sulinet uzemeltetestol is tobben,
esetleg ott tudnak konkretumot is mondani. Amugy: mi kaptunk
egy faxot a Matav(Net?)tol, kijottek dobozt szerelni. Ra ket nappal
egy masik ceg megint szerelgetett, laptop-pal mericskelt. 64kbps -

--
Viszlat: D. Karoly

--
Minden j¢t: