tanforum - Re: [Tf] Auchan-ben vasarolt gep

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Auchan-ben vasarolt gep

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Auchan-ben vasarolt gep
  • Date: Sat Oct 19 06:44:00 2002

Üdvözletem!

Köszönöm a válaszokat; a dolog megoldódott, a kollegám
visszavitte a szervízbe (szegény kétszer is :((), de most jól
mûködik! Jogtiszta Win van rajta -- ezt megvette, amint írtam -- de
hogy ne kelljen az ablakon kiszornia pénzt holmi MS irodai vacakra
(Word és társai...), ezért feltettem rá az OpenOffice.org-ot.
Állománykezelõnek WinCommander 5, antivírus programnak a
Free-AV Antivir-je muzsikál a gépen, azaz teljes értékû és csak az
op.r.-ért kellett pénzt adni... (Az is kiváltható lett volna, de most
már mind1...) Mindketten (férj, feleség) humán szakosok (nem
informatikusok), elsõre igen tetszett nekik a program. Remélem,
megelégedésükre fogják használni!

Mégegyszer köszönöm a segítségeket!

--
Viszontlatasra: