tanforum - Re: [Tf] erettsegi elokeszito

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] erettsegi elokeszito

  • From: "Gracin Marko" <Gracin.tanar.EJG AT ejg-szeged.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] erettsegi elokeszito
  • Date: Wed Oct 16 15:33:01 2002

> Udv!
>
> Jovore a FAKT helyebe lepo erettsegire elokeszito orakat
> a diakok igenyeihez kell igazitani.
>
> Foglalkozott-e valaki mar ezzel? Marmint azzal, hogy mi modon
> hozza ossze a rengeteg diak /140-150/ ige'nye't (sok targybol lehet igeny;
> kozep vagy emelt szint) az orarenddel (ne legyen utkozes,stb)
>
> A FAKT-nal ez me'g ment "kezzel", mert csak nehany tantargy volt, az
> osszehez
> kepest joval kevesebb gyerek, stb. De ez mar a kritikus tomegen
> tul van...

Ezt a kerdest szerettem volna eppen feltenni, csak mas formaban.
Nekem az itteni tervezet szerint az eddigi matematika fakultacio
helyett a matematika +2 ora (nem egy osztalyra epulo, mas tanarral,
kulon erdemjeggyel) technologiaval van nemi fenntartasom. Azaz azt
kerdezem, szerintetek maradhat-e az eddigi gyakorlat, hogy a
fakultacios matematika egyben az osszes matematika ora az ezt
valaszto tanuloknak, vagy elveszitjuk a matematika oktatasat (is)?

Gracin Marko

  • [Tf] erettsegi elokeszito, Koncz Endre, 10/16/2002
    • <Possible follow-up(s)>
    • Re: [Tf] erettsegi elokeszito, Gracin Marko, 10/16/2002