tanforum - Re: [Tf] Szomoru...

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Szomoru...

  • From: Nlaca Laca <nlacap AT freemail.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Szomoru...
  • Date: Thu Oct 10 20:37:01 2002

> ez érdekelne, milyen praktikákkal képesztenek el az iskolák?
Helló !
Hol élsz ? :)
Praktikák:
Általános iskola:
-elsőben beíndít informatika, kommunikáció stb. jól hagzó szakot

Középiskola:
- mindenkit felvesz ( "befogadó iskola"), olyan szakokat indít, amire nincs
képzettsége ld. pl általános iskola
főiskola, egyetem:
- mindenkit felvesz: ponthatárokat felvételi közben is leszállítja
- "divatos" semmire nem használható szakokat indít pl. menedzser képzést
nézd meg hány helyen van M.o.
- sőt jogosítvány nélkül indít képzést pl. ld Miskolci Egyetem angol szak,
ahol a végén deül ki, hogy nem kapnak diplomát ...
- 0-dik évfolyamot indít (középiskolák is)

stb.

Viszlát !
Nagy László