tanforum - Re: [Tf] Torvenyes fizetesnap

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Torvenyes fizetesnap

  • From: Bertók Csaba <bertok AT axelero.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Torvenyes fizetesnap
  • Date: Thu Oct 10 04:55:01 2002

T.Lista !
Tapasztalatom szerint csak az OTP-tol jövo pénzek érkeznek 2- 3 nap késéssel
Ausztráliából 24 óra alatt megkaptam a pénzt.
Minden más magyarországi pénzintézettol is. Rendszerint még azon a napon
amikor elküldték.
elvétve van késés, de ott vszleg.csak mondták hogy átutalták már, és akkor
kaptak észbe hogy küldeni kellene, mikor rákérdeztem...

Ãœdv:
Csaba
Bertók Csaba közoktatási rendszergazda
4300 Nyírbátor. Dózsa György utca 4.sz.
lakás: (36) 42-282-479 mobil: (36) 30-360-2675
iskola:(36) 42-281-297
bertok AT axelero.hu