tanforum - Re: [Tf] nevelesi ertekezlet

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] nevelesi ertekezlet

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] nevelesi ertekezlet
  • Date: Fri Oct 4 14:38:01 2002

Udvozletem!

Dobranszky Sandor irta (4 Oct 2002, 13:11)
"Re: [Tf] nevelesi ertekezlet" targyu leveleben:

> Az alapfeltetelek: iskolai halozat, internet hozzaferes, halozati
> nyomtatas, szoftverek

ha van LAN és van WAN kapcsoalt, IMO éppen a NET elérés lehet
az a "mézesmadzag", amire a gyakorlati informatika felfûzhetõ --
ha ennyi fabry-s képzavart a hét végén megengedhetek
magamnak.. .:))

> kb. 4 gep alando hasznalatban, idoszakosan ennel tobb a kb. 60
> fore

Nem sok, de a semminál több... SzVSz igen kellene figyelni az
üzemkészségükre... :)))

> 2 terem osszesen 27 geppel, dontoen P1 kategoria, egyik terem
> elvileg multimedias, diakoknak nyomtatasi lehetoseg nincs.

Hát ez ma már nem sok. Mind1, ez van...

> Rendszergazda van, a fentiek mind rendelkezesre allnak. A
> halozati nyomtato egy fenymasoloval kombinalt A/3-as
> lezernyomtato.

Szerintem az Internet elérés felé kellene nyitni, az mindenkit
érdekel, érint... Kapjon minden tannár E-mail cimet/mailboxot
(freemail, yahoo nagyon nem rulez!!!), aztán egy pár órás
tanfolyamban kiképzést is a használatához. Aztán lehetne tovább
lépni; WEB lap csinálás egészen egyszerûen, midnenkinek
ahonlapja legyen fent. A harmadik fázisban kis szövegszerkesztés
állománykezelésel kombinálna, erre eléggé vevõk a kollegák;
tanmenetet pl. mindenkinek kell írni, óratervet is, stb.

--
Udvozlettel: Dorozsmai Karoly
kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu