tanforum - Re: [Tf] Furcsa level: BUSINESS ASSISTANCE

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Furcsa level: BUSINESS ASSISTANCE

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Furcsa level: BUSINESS ASSISTANCE
  • Date: Wed Sep 25 09:30:01 2002

Udvozletem!

Szalayne Tahy Zsuzsa irta 24 Sep 2002, 15:53 keltezesu "[Tf]
Furcsa level: BUSINESS ASSIST" targyu leveleben:

> Mar a masodik hasonlo temaju levelet kapom. A tartalma eleg bizar.
> Kerdeseim: masok is kapnak ilyen levelet (maskepp: mivel erdemeltem ki
> eme ajanlatot)?

Ez egy egy-masfel ev ota ismert atveres (Lehet, regebbi is, en
akkor talalkoztam vele eloszor)

> Mennyire hiheto a dolog? (En nem tartom annak, de az okat, hogy miert
> nem, nem tudom.)

Maximalisan :(( Ha beugrasz, ugy megkopasztanak, hogy orulsz,
ha elve meguszod!

Knausz Imre irta 24 Sep 2002, 17:22 keltezesu "Re: [Tf] Furcsa
level: BUSINESS AS" targyu leveleben:

> Bocs, de elozo elotti levelem, ugy tunik, nem ment el.

Nalam megvolt mindegyik level :))))

--
Viszontlatasra:
Dorozsmai Karoly