tanforum - [Tf] Re: Fizika kétszintû érettségi követelmények

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: Fizika kétszintû érettségi követelmények

  • From: "kispal" <kispal AT mail.uti.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Re: Fizika kétszintû érettségi követelmények
  • Date: Mon Jun 10 21:37:00 2002

Kedves Szalay Kati, Kollégák!

Csak munkaanyagot talaltam, elnezest, ha ez az info mar folosleges,
> - lehet, hogy valaki ennek is hasznat veszi :-)

> A "fizika" kulon nem szerepel :-(
> gondolom, a "Term‚szettudom ny" cimu doc file-ban van, de nem neztem meg.

Köszönöm az információt!
A munkaanyagban a természettudományok link SEHOVA sem mutat, és meglepõ lenne
az elnevezés is a fizika helyett, ha már a többi tantárgyat nevén nevezték
(biológia, kémia stb.).
Azért is érdeklõdöm mert megjelent a közlönyben a tantárgyankénti végleges
követelményrendszer RENDELET formájában, de a fizikát ott is kifelejtették. ;)
"Kicsit" kezdek már türelmetlenné válni, mert elvégezték az elsõ évet is idén
azok a diákok, akiknek ezek szerint kellene majd érettségizniük. Érthetelen,
hogy még most sem jelent meg a fizikából az a feltételrendszer, ami alapján
felkészithetném a diákokat a vizsgára.
No, próbálok többet nem szólni errõl a témáról, és lehet hogy kollégáim
humorának megfelelõen igaz lehet, hogy már törölték is a fizika tantárgyat. :(

Üdvözlettel:

> Szalay Istvanne (Kati) Tel: +36-1-392-2562 Fax: +36-1-392-2503
> MTA KFKI Reszecske- es Magfizikai Kut.Int. Szamitogep Halozati Kozpont
>
> e-mail:szalay AT sunserv.kfki.hu
> http://www.kfki.hu/~szalay/

Kispal Istvan
Szechenyi Istvan Gimnazium,
2400 Dunaujvaros, Dozsa Gyorgy u. 15/A
Tel: Munk.h.: 25-411-702 Lakas: 25-433-081
e-mail:kispal AT rulez.szig-dujv.sulinet.hu