tanforum - Re: [Tf] pályázati felhivás

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] pályázati felhivás

  • From: Szalayne Tahy Zsuzsa <sztzs AT aeg.c3.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] pályázati felhivás
  • Date: Mon Jun 10 12:19:00 2002

Sziasztok!
Nem tudom, hol lehet megnezni a bejegyzest, de nem virus.

Azt, hogy a listan is tegyek kozze a palyazatot, en javasoltam nekik,
mert tapasztaltam, hogy keves iskolaba jutott el a hire.
A palyazat ugy tudom megjelent a SANSZ majus koruli szamaban is, de az
Interneten mostmar ismet minden elolvashato. (volt ket het, amikor nem
volt elerheto a szerveruk)

En is E-mailben kaptam ertesitest, 2-szer is, azt irtak, azoknak kuldtek
e-mailt, akiknek a cimet megtalaltak az Interneten. Minden levelben
csak nehany cim volt, tipikusan egy lista nehany eleme - nekunk az "a"
betus iskolak jutottak.
Kerdeztem toluk nehany dolgot, meg aznap valaszoltak. Aki a bejegyzesre
kivancsi, talan kerdezze meg toluk.

--
Szalayne Tahy Zsuzsa

sztzs AT aeg.c3.hu