tanforum - Re: [Tf] Erettsegi iratok

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Erettsegi iratok

  • From: "Va'las Pe'ter" <Turtle AT toldy.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Erettsegi iratok
  • Date: Tue May 28 09:47:01 2002
On 27 May 2002, at 18:03, Nlaca Laca wrote:

> Valaki írta tavaly, hogy az éettségi jegyzőkönyveket géppek készítik.
> Merre van ez a program ?

Talán én írhattam. Nyilván nem a jegyzőkönyvre gondolsz, mert az
szövegszerkesztővel készül :-), hanem az oszt.ivre meg a
torzskonyvre. Kolleganom csinalja Excelben. Tavaly sokan ragtak
itt a listan a fulemet erte, tovabbitottam is az igenyt, de o azt
mondta, hogy nincs olyan fokban ledokumentalva es automatizalva
a dolog, hogy masoknak atadhassa. Szerintem azota se valtozott
a helyzet.

Bocs az ekezetekert, igy volt a kerdes, es automatikusan igy
folytattam.

VP