tanforum - [Tf] szoftvercsomagok

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] szoftvercsomagok

  • From: nyirati AT mail.kodolanyi.hu (Nyirati Laszlo)
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] szoftvercsomagok
  • Date: Mon Apr 29 10:54:02 2002

Kedves Kollégák!

Sulinetes szoftvercsomagok után nyomozok.
Magam a középiskolai oktatásból akkor léptem ki, amikor a sulinet "áldásai"
megjöttek. Így teljesen kimaradtam az akkori átadás átvétel bonyodalmaiból.
Mostani kollégáim állítják, hogy a gépek szállításával együtt (mindenhova,
vagy egyes helyekre) juttattak felhasználói programcsomagokat is. Ha valaki
tud ennek tartalmáról valamit.... Köszönöm.

Címem:
Nyirati AT mail.kodolanyi.hu

Üdvözlettel: Nyirati László

  • [Tf] szoftvercsomagok, Nyirati Laszlo, 04/29/2002