tanforum - Re: [Tf] Programozas konyvet keresek

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Programozas konyvet keresek

  • From: "Dr. Marton Laszlo" <marton AT mail.sze.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Programozas konyvet keresek
  • Date: Wed Apr 24 13:45:00 2002

Hat, ... az a cel ,hogy egy atlag informatikus hallgatoismerje(vizsga
szinten !)a
Knuth1,2,3,konnyv(ek) anyagat nagyon tiszteletremelto, de egyben elegge
illuzorikus is,ezt mi,a foiskolai szintu tomegkepzesben(SZIF,Gyor) ki sem
mertuk tuzni. Ehelyett osszeallitottunk egy Algoritmusok es
Adatstrukturak tankonyvet,ami a maga szintjen bizonyos teljessegre
torekszik.A konyv most jelenik meg elegans,kemenyboritos
formaban(2800Ft),de nem arulunk zsakbamacskat,a konyv elektronikus
formaban is olvashato/letoltheto:
http://rs1.szif.hu/~marton/KONYVEK/aakonyv.zip cimen
MartonL.