tanforum - [Tf] Ezert vagunk mi !!!!

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Ezert vagunk mi !!!!

  • From: Gerendas Zoltan <zgerendas AT chello.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Ezert vagunk mi !!!!
  • Date: Thu Mar 14 21:25:01 2002

Hello!

Egy volt tanulo levelebol idezek.
Azt hiszem mindeki szivehez szol aki palyan van.

/ A szemelyes reszeket kipontoztam, nem az a lenyeg./

Elöször engedje meg hogy bemutatkozzam,a becsületes
nevem:.....-ban kezdtem "tanulmányaimat" az Ön
osztályában....
Azóta eltelt egy kis idő,még az iskola tanulójaként éltem
meg a suli költözését a jelenlegi helyére,s most a neten
találkozva nosztalgiázni kezdtem,-pedig soha nem hittem
volna,hogy kellemes emlékek jutnak eszembe"arról" az
időszakról.Elektromüszerészként végeztem(átrugdostak)s bár
a szakmában csak nagyon rövid ideig gályáztam,de sokszor
építek arra,amit Ott,az iskolában tanultam.Nemcsak szakmai
alapokat kaptam,hanem egyfajta gondolkodásmódot,
világszemléletet,s ráadásul úgy,hogy most jutott tudatomra-
nosztalgiázás közben-hogy engem becsaptak ,átvertek, mert
úgy tanítottak,hogy észre sem vettem,fel sem fogtam csak
akkor amikor kellet használnom,s magától értetődőnek
találom azt amit nem én találtam ki,hanem nekem is úgy
tanították.
Szóval levélkém lényege:
KÖSZÖNÖM
Na nemcsak önnek,Hanem mindenkinek aki tanított, nevelt,
rámszólt a folyosón......

Ontson erot mindenkibe - nem hiba dolgozunk!
--
Udvozlettel:
Gerendas Zoltan

ICQ UIN:122829275

  • [Tf] Ezert vagunk mi !!!!, Gerendas Zoltan, 03/14/2002