tanforum - [Tf] Konferencia: Informatika gyermekkorban

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Konferencia: Informatika gyermekkorban

  • From: Zimanyi Magdolna <mzimanyi AT sunserv.kfki.hu>
  • To: tanforum list <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Konferencia: Informatika gyermekkorban
  • Date: Thu Mar 7 15:40:01 2002

INFORMATIKA GYERMEKKORBAN

címmel az Országos Közoktatási Intézet konferenciát rendez olyan

óvodapedagógusok és tanítók számára,

akik nyitottak a számítógép óvodai-általános iskolai képességfejlesztő
alkalmazása iránt.

A konferencia meghívott előadója a téma nemzetközileg elismert
szaktekintélye, Rachel Cohen francia professzorasszony, aki legújabb
projektjének eredményeit mutatja be.

A konferencia Budapesten kerül megrendezésre, 2002. április 9-én, kedden
9h 30-tól. A részvétel ingyenes. A rendezvény pontos helyszínét
tartalmazó meghívó a jelentkezések sorrendjében, a férőhelyek beteltéig
az alábbi címen kérhető (a résztvevő nevének, pontos címének
feltüntetésével):

Országos Közoktatási Intézet
Program-és Tantervfejlesztési Központ
1051 Budapest, Dorottya u. 8.
Tel: (1)-318-65-84, 318-65-31
Fax: (1)-318-23-73
e-mail:
ptk AT oki.hu
Szervező: Kőrösné Mikis Márta

Nem vagyok a konferencia szervezoje, csak eljutott hozzam, es
tovabbitottam. Kerem az erdeklodoket, hogy a felhivasban megadott
cimeken erdeklodjenek. Udvozlettel

Zimanyi Magda

KFKI Reszecske- es Magfizikai Kutato Intezet !Tel: (+36-1)-392-2504
Szamitogep Halozati Kozpont !
H-1121 Budapest,Konkoly Thege Miklos ut 29-33!FAX: (+36-1)-395-9151
Levelcim: H-1525 Budapest 114, Pf. 49 ! (+36-1)-392-2503
E-mail:
mzimanyi AT sunserv.kfki.hu

  • [Tf] Konferencia: Informatika gyermekkorban, Zimanyi Magdolna, 03/07/2002