tanforum - [Tf] Keso delutani munkavegzes

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Keso delutani munkavegzes

  • From: Boldog Ferenc <fboldog AT axelero.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Keso delutani munkavegzes
  • Date: Tue Feb 26 21:40:01 2002

Hello!

Felesegem bukkant ra az Iskolaszolga egyik szamaban a kovetkezore. Nem
pontosan idezem, csak az o elmondasa szerint..

Amennyiben a pedagogus 17 ora utan is dolgozik, feladatot kap, vagy
megkezdett munkaja athuzodik a 17 ora utani idoszakra, pl. szuloi
ertekezlet, stb... miatt, ugy arra az idore oradij illeti meg.

Na ez nekem uj! Gondolom masoknak is. Azert talan akad valaki itt, aki
tudta, ismerte ezt a rendelkezest. Hogy is van ez? Mert ha igaz, akkor
egy Suzukira valo loptak el tolem. En barom meg hagytam.

Tud valaki bovebbet?

Udvozlettel:
-|- BOLDOG Ferenc -|-
-| Tatabanya |-