tanforum - Re: [Tf] Felveteli - modositas

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Felveteli - modositas

  • From: "Juhász Ágnes" <taninfo AT elender.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Felveteli - modositas
  • Date: Tue Feb 19 14:19:00 2002

Természetesen ez a lehetoség megvan. Bár a rendeletben a fogalmak nem igazán
egyértelmuek, gyakorlatilag tagozat=iskola + osztály. Tehát mindegy, hogy a
változtatás különbözo iskolák közötti sorrendváltoztatást is jelent, vagy az
iskolán belüli tagozatok sorrendje változik csak. A megkötést (hogy új
iskola nem viheto be) technikai ok indokolta: a feldolgozás során nehézséget
jelentene olyan iskolával foglalkozni, ahova a tanuló nem adott be
jelentkezési lapot. (Köztünk szólva: a felvételi eljárás befejezése után
persze megteheti, hogy elmegy egy teljesen új iskolába, és ott megkérdezi,
hogy nem tudnák-e felvenni - persze csak akkor, ha van még hely). (A
kiadvány lektoraként biztos vagyok ebben az értelmezésben, de sajnálom, hogy
nem vettem észre, hogy a megfogalmazás nem elég érthetové sikeredett.
Mentségemre szolgáljon, hogy nagyon sok helyen kellett az értelmezésekkel
küszködni.).

Juhász Ágnes