tanforum - [Tf] Re: [Tf] továbbtanulási/jelentkezési lapok

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: [Tf] továbbtanulási/jelentkezési lapok

  • From: "Juhász Ágnes" <taninfo AT elender.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Re: [Tf] továbbtanulási/jelentkezési lapok
  • Date: Thu Feb 14 22:39:01 2002

Tavaly volt egy ilyen CD (közreműködtünk az adatos részében), bár egy kicsit
kapkodva készült, és egyrészt mire eljutott az iskolákba, addigra a legtöbb
lapot kitöltötték, másrészt "help" készítésére már nem volt idő, meg néhány
kisebb technikai hiba is benne maradt, így nem nagyon sikerült használni az
iskolákban. Szerintem az iskoláknak kellene kérni, hgy készítsen a
minisztérium újra. (Nem tudom, hogy üzleti alapon is meg lehetne-e csinálni)
Juhász Á.