tanforum - [Tf] Karesz

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Karesz

  • From: "Koncz Endre" <Koncz AT tig.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Karesz
  • Date: Wed Jan 30 10:39:01 2002

Udv!

Vasarnap este volt a TV-ben egy ketreszes film elso resze
Karesz cimmel. [Egy 21 eves kabitoszeres fiu halalarol es az apa
halala utani tenykedeserol] Szerintem ott lenne a helye minden
iskolaban. Tud valaki arrol, hogy meglenne kazettan is?
Ha nem, akkor a listan leveo illetekeseknek javaslom, hassanak oda,
hogy legalabb megismeteljek, hogy fel tudjuk venni [marmint altalaban
az iskolak]. De el tudom kepzelni, hogy rendelheto lenne of-i anyagkent.
Tobbet erne, mint egy eloadas, mert korlatlanul ismetelheto, minden
ujabb (kor)osztalynak, es szamomra hiteles.

Koncz Endre