tanforum - [Tf] Projector lampa?

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Projector lampa?

  • From: "Harry (Sopron)" <harry AT sopron.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Projector lampa?
  • Date: Mon Jan 28 20:40:01 2002

Sziasztok!

A suliban a projector ( 3M MP8610) lampajanak uvegen feher "szurkehalyog"
keletkezett.
Fenyereje is joval kisebb lett, mint uj koraban.

Rendeltunk egy ujat. (~100 000 Ft)
Meglepodve lattam, hogy az uj OSRAM lampan is van egy kis feher folt, valamint
belul kis femgolyo kicsapodas (mint a higanygoz-lampaknal) lathato.

Az elado felhivta a az OSRAM ceget, ahol kozoltek, hogy ez igy termeszetes.

Mivel nekem gozom sincs, hogy valoban uj koraban mar feher folt (20%-ban)
legyen
a lampa uvegen belulrol, ezert kerdezlek Benneteket, mi errol a velemenyetek?

Üdvözlettel: Harry

e-mail :
harry AT sopron.hu
Telefon: +36 99/510-999