tanforum - Re: [Tf] pedagogus eletpalya

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] pedagogus eletpalya

  • From: "Szaszak Csaba" <SZASZAK AT pc1.krudy-szeged.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] pedagogus eletpalya
  • Date: Fri Nov 30 15:18:00 2001

> De az szerintem ... és a kollégáim szerint is. Lényege: szavazz a FIDESZ-re
> és, ha 2006-ban nem halltál még éhen, akkor a következo választás elott,
> majd bedobunk valami népbutítást.

T.Kollégák!

Én is egyetértek vele, most jött elõ a választások elõtt, de semmi
garanciát nem tartalmaz, mert ugyebár az önkormányzat bármikor
azt mondhatja, hogy erre nincs pénz.
Vannak jó elemei a tervezetnek, de garanciák nélkül ez mese
habbal...
Legalább addig is evvel foglalkozunk és nem avval, hogy mi lesz a
2002-es béremeléssel. Igy probalnak idõt nyerni, mert mondhatják,
majd 2006-ra minden ok lesz.
Ja és sok helyen ellentétes a hatályos oktatási törvénnyel! (pl: 7 év
120 pont).
Mellesleg (tanult kollégám elmondásai szerint) a labancoknál
minden 7. évben a tanar kolléga fizetett szabadsagon tengeti
életét, hogy feltöltõdjön és, hogy a szakmai továbbképzésken
teljes erõvel vehessen részt, ne a hétvégéit és estéi szánja az
okosodásra.

SzCsaba