tanforum - Re: [Tf] eletpalyamodell - dokumentum {offtopic}

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] eletpalyamodell - dokumentum {offtopic}

  • From: Szalayne Tahy Zsuzsa <sztzs AT aeg.c3.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] eletpalyamodell - dokumentum {offtopic}
  • Date: Tue Nov 27 18:23:01 2001

Hello!

"Csanády Miklós piarista" wrote:

> [...]

Hat?
En megneztem, milyen hibak vannak abban a szovegben. Ez nem
bekezdesvegek atdoblalasa. Inkabb arra tippelek, hogy korrekturat
hasznaltak, es ezeket nem toroltek ki, vagy nem torolte ki a Word
teljesen. A HTML-ben tipikusan tobbszoros ragozasok vannak, egyes
helyeken meg tisztan kiveheto mi volt a ket valtozat.
(Akit erdekel, meg nyomtatasban megvan)

Szerintem ez nem feltetlenul a Word hibaja, legfeljebb a konverzioe, az
viszont felhivja a figyelmet arra, hogy formazasokat elveszitesz (pl. az
elrejtett korabbi valtozatokat is).

Erdemes lenne tesztelni ebbol a szempontbol a Word---HTML kapcsolatot.
(Ilyen alapon azt is hibanak tekinthetem, hogy Excelbol keszitett HTML
nem tartalmazza a szamitasokat.)
--
Szalayne Tahy Zsuzsa

sztzs AT aeg.c3.hu