tanforum - Re: [Tf] Educato - BNV

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Educato - BNV

  • From: "Juhász Ágnes" <taninfo AT elender.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Educato - BNV
  • Date: Wed Nov 21 13:43:01 2001

Én is szeretnék egy meghívást küldeni a fórum tagjainak:

Az EDUCATIO kiállításon bemutatunk egy xml alapú képzési információs
rendszert, amely hamarosan interneten is elérhető lesz, és a Magyarországi
Szülők Országos Egyesülete standján (O19) beiskolázással, szakképzéssel,
pálya- és képzésválasztással kapcsolatos kérdésekre válaszolunk.

A kiállításra jelenik meg az MSZOE szülőknek szóló beiskolázási
tájékoztatója.

Előadások:
a Médiadidaktikai workshopon 23-án 16.30:: xml alapú képzési információs
rendszer
az 5. előadóteremben 15 órakor: 23-án: Mit tanuljak? Hol tanuljam?
Számítógéppel segítetett pályaválasztási tanácsadás;
24-én: A középfokú beiskolázásról szülőknek; 25-én:Szakképzésről szülőknek.

Egyébként a Hundidact Szövetség rendezésében a Médiadidaktikai workshop
programon 23-25-ig egész nap szakmai előadások vannak.

Juhász Ágnes
(TANINFO)

  • [Tf] Educato - BNV, Bártfai Barnabás, 11/19/2001
    • <Possible follow-up(s)>
    • Re: [Tf] Educato - BNV, Juhász Ágnes, 11/21/2001