tanforum - Re: [Tf] Zarora

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Zarora

  • From: "Fodor Zsolt" <Fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: "A TANFORUM tukrozese" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Zarora
  • Date: Wed Nov 7 13:35:00 2001

Tisztelt Kollegak!

> Sajnos lekestem. Latta valaki? Szivesen vennek egy rovid
> beszamolot!

Sajnos a nevekre nem pontosan emlekszem, de jelen voltak:
Sio Laszlo, Borbath Gabor, a budakeszi Illyes Gimnazium
igazgatohelyettese, es a Varosmajori Gimnazium igazgatoja.

Nincs jovokep, fogalmaztak meg iskolai oldalrol, nincs vonzasa es
megtartasa a palyanak. A helyzetet elismerte Sio ur is, de azt
hangsulyozta, hogy a lehetosegeken belul mindent megtesznek,
mig a masik fel szerint lehetne tobbet is, pontosabban
szuksegszeru lenne tobbet tenni.

Azt hiszem, az iskolaban dolgozoknak nem mondtak lenyegesen
ujat, mint inkabb a szelesebb kozonsegnek magyaraztak el, mi is
a baj annak ellenere, hogy folyamatosan a pedagogusok berenek
emelesetol hangos a media.

A pedagogus eletpalyamodell hamarosan nyilvanossagra kerul, de
Sio ur elejtett szavaibol arra kovetkeztettem, hogy ennek
eredmenyekeppen, azaz 2006-ban az iskola megkapja a
bertomeget (nemzetgazdasagi atlag 125 szazaleka), majd ott
kozpontilag es helyileg lefektetett elvek alapjan jelentosen
diferencialnak. Lehet, hogy felreertem, de miert nem fogalmaztak
vilagosan...

Tisztelettel: Fodor Zsolt

----
Fodor Zsolt # Szeged # SZTE Sagvari Endre Gyakorlo Gimnazium
MhTel: (62)544-000/3371 # Level: 6701 Szeged Pf. 580.