tanforum - Re: [Tf] igazsagossag - azelott: megnovelt fejkvota

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] igazsagossag - azelott: megnovelt fejkvota

  • From: "Juhász Ágnes" <taninfo AT elender.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] igazsagossag - azelott: megnovelt fejkvota
  • Date: Mon Oct 22 22:38:01 2001

----Eredeti üzenet----
Feladó: Neubauer józsef
<nejby AT vmg.c3.hu>
Címzett:
tanforum AT sunserv.kfki.hu

<tanforum AT sunserv.kfki.hu>
Dátum: 2001. október 20. 8:11

A baj csak az, hogy ennek a logikának az alapján az alapítványi és
magániskoláknál - amelyeknek eléhg nagy része nem a buta, de gazdag gyerekek
"mentsváraként", hanem "problémás" vagy hátrányos helyzetű gyerekek
tanításaára, vagy valamilyen alternatív módszer művelésére jött létre - is
járna az állami kiegészítés, ennek ellenére ők ezt nem kapják meg,
fizethetnek a szülők, vagy próbálkozhatnak mindenféle bizonytalan
pályázatokkal.
Juhász Ágnes