tanforum - [Tf] re:k�pszerkeszt�

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] re:k�pszerkeszt�

  • From: Dios Pogi <diospogi AT yahoo.com>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Tf] re:képszerkesztõ
  • Date: Thu Oct 4 18:29:04 2001

Hello

Szerintem a legjobb erre a dologra a Gif Move Gear
nevû programocska, de a Microsoft Foto Editorral is
konnyedén megoldható. Ha ilyen képes dolgokkal
foglalkozol, szerintem az emlitett Gif Move Gear-t
töldsd le (pl.: www.download.com) mert nagyon egyszerû
programocska viszont jó funkciók vannak benne, és nem
utolsó sorban hamar el lehet sajátítani a használatát.

Hello
Károly

--- Kiss_Károly
<kiss.karoly AT freemail.hu>