tanforum - Re: [Tf] husz szazalek

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] husz szazalek

  • From: Andras Lutter <rmgadmin AT rmg.c3.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] husz szazalek
  • Date: Thu Sep 20 18:43:00 2001

(subjectet valtottam, mert az ekezetes subjectek nem jol jelennek meg nalam,
talan masnal sem, ilyesmi lett:

=?iso-8859-2?B?UmU6IFtUZl0gIFJlOiB0+mzzcmEgZO1qYSDpcyBzeuFtYQ==?=)

Haho!

>Egyetertek Turoczi Urral szinte mindenben, DE
>1.ezeket a dolgokat mar januarban tudtuk

Hat bizony. Azota mondogatjuk is.

Hogy mit tehetnenk? Mivel engem idegesit a hazugsag, azt javasolom, hogy
mindenki minden lehetseges forumon roviden es velosen adja elo, mi a
helyzet. Fontos, hogy a kozvelemeny a pedagogusok mellett alljon.

Szakszervezeti forumon erdeklodtem, hogy miert nem valaszol a PSZ a kormany
minden hazug cikkere egy ellencikkel. Azt a valaszt kaptam, hogy a masik
oldal velemenyere nem kivancsiak, nehez forumot talalni, ahol
megszolalhatnanak, a fizetett hirdetes pedig draga.

Sziasztok

Lutter Andras (Radnoti Miklos Gimnazium, Dunakeszi)

Iskolank honlapja / our homepage is: www.dkrmg.sulinet.hu