tanforum - Re: [Tf] pafi - paff

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] pafi - paff

  • From: "Fodor Zsolt" <Fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: "A TANFORUM tukrozese" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] pafi - paff
  • Date: Wed Sep 19 07:58:01 2001

Tisztelt Kollegak!

> Miert gondolod, hogy aki eddig kimaradtak a Sulinet programbol
> (tobbszori palyazas ellenere) nem rendelkeznek megfelelo
> szakemberrel?
> Nalunk peldaul nincs Internet, de evek ota foglalkozunk
> felnottek szamitastechnikai kepzesevel is...

Kicsit magyarazom a bizonyitvanyom.
Egyreszt kerdest tettem fel. Masreszt nyilvan ahol nincs internet-
hozzaferes, _ott_ rutint sem lehet szerezni en pedig kifejezetten az
internet hasznalatanak tanitasat emeltem ki. Attol meg az oktato
nagyon rutinos lehet ebben a temaban, de nem biztos, kulonosen
egy kis telepules eseten. Ne feledjuk, hasznalni valamit nem
ugyanaz, mint hasznalatat tanitani. Lehetseges, hogy tobb listatag
nagyon jartas a matematikaban vagy az irodalomban, esetleg a
kepzomuveszetben, pedig nem szakja, azonban nem valoszinu,
hogy vallalkozna oktatasara. Tehat nem a felnottkepzesi rutint
kerdojeleztem meg.

Tovabbra is tartom, hogy hiba volt osszekapcsolni ilyetenkeppen a
dolgokat. Lehessen palyazni arra, hogy valaki hozzaferest es
gepeket kapjon, de ezt ne kossek ahhoz, hogy onmaga rogton
okitja is azt kotelezo ervennyel, felnotteknek. Az olyan lenne,
mintha gepkocsit lehetne palyazni, de kikotik, hogy csak
jogositvany nelkuliek jelentkezzenek, es vallaljak, hogy egy even
belul 3 fot megtanitanak vezetni. Es lehessen palyazni oktatasra
nem plusz eszkozokert, hanem csak a tisztes eloadoi dijert.

Tisztelettel: Fodor Zsolt

----
Fodor Zsolt # Szeged # SZTE Sagvari Endre Gyakorlo Gimnazium
MhTel: (62)544-000/3371 # Level: 6701 Szeged Pf. 580.