tanforum - [Tf] Re: túlóra díja és száma

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: túlóra díja és száma

  • From: Tóth László <ltoth AT uze.net>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Re: túlóra díja és száma
  • Date: Tue Sep 18 22:28:01 2001

Nlaca Laca
<nlacap AT freemail.hu>
2001.09.18.. 07:00:35 +2h-kor írta:

> Helló !
> 22-vel :) hogy a fene vinné el
>
> Ãœdv a Lista tagjainak!
> Fejes Gábor vagyok, egy ideje olvasója vagyok a listának.
> Most kérdéseim lennének, hátha valaki tud válaszolni.
> A túlóra díját ezentúl a 20 órával, vagy a 22 órával kell számolni?
> Mert nem mindegy...
> Az évente engedélyezett túlórák száma még moindig 200 óra,vagy már
> történt változás?
> Várom a válaszokat.
> Fejes

T. Lista tagok!
A túlóra díját 22- vel kell számolni.
A napokban megkaptuk a 20%- os emelésről szóló fizetési papírokat, Nem értem
miért nyilatkoztak a felsőbb szervek, hogy mindenkinek ennyit emelnek a
fizetésén, ha csak 11%-ra jön ki.
Nekem már magyaráztak már a "garantált " összegről, a szorzószámról, de a 20%
csak nem jön össze.
Kihez lehetne fordulni az igazunkért? Egyszerűbb lett volna ha átlagról
beszélnek, és akkor megnyugszom, hogy nekem ennyi jutott.
--

ltoth AT uze.net