tanforum - Re: [Tf] Re: Re: Re: Re: Nem értem!?

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Re: Re: Re: Re: Nem értem!?

  • From: Ferenc Bajan <bferi AT calypso.tbsz.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Re: Re: Re: Re: Nem értem!?
  • Date: Mon Sep 3 08:55:01 2001

Hello!

On Mon, 3 Sep 2001, Dorozsmai Karoly wrote:

> Kiss Károly irta (2 Sep 01, 17:58) "Re: Re: Re: Re: Nem értem!?"
> subject-u leveleben:

> Tudtommal a NAV-on kivul az InnoculateIT, az F-Secure is igy
> viselkedik. (Levelet beenged, nyitaskor, pontosabban a csatolmany
> aktivizalasakor jelez illetve tevekenykedik.) Azaz ez tipikusnak
> mondhato. A NAV pedig nem rossz antivirus szoftver! :)
Azert nekem szimpatikusabb a HBEDV-fele megkozelites, ahol (linux alatt)
az avmgate atveszi a bejovo levelet, leellenorzi, ha virusos, eldobja es
kuld a feladonak, a cimzettnek es a postamesternek egy ertesitest, ha nem
virusos, atadja a sendmailnek es megy minden a naga utjan.

--
+- Egy pingvinre gyakorlatilag lehetetlen haragosan nezni. -\
\---------- http://calypso.tbsz.sulinet.hu/~bferi ----------\