tanforum - [Tf] FW: [kir-stat] KIR-STAT teszteles

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] FW: [kir-stat] KIR-STAT teszteles

  • From: Környei László <laszlo.kornyei AT om.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] FW: [kir-stat] KIR-STAT teszteles
  • Date: Fri Aug 31 09:14:01 2001

From: Bela Dringo
[mailto:dbela AT sulinet.hu]

Sent: Friday, August 31, 2001 8:42 AM
To:
techinfo AT lista.sulinet.hu
Cc:
kir-stat AT lista.sulinet.hu
Subject: [kir-stat] KIR-STAT teszteles

Kedves Listatagok!

Az OM a tavalyi KIR-STAT programot a tapasztalatok alapján jelentősen
módosította. A projekt irányítói keresnek olyan vállalkozó szellemű iskolai
tanárokat/adminisztrátorokat, akik - lehetőleg a tavalyi programot már
használták és - vállalkoznának arra, hogy a saját intézményükre vonatkozóan
- a tavalyi stat. alapján - kipróbálnák, ill. szakmai szempontból
véleményeznék a programot. Adatok átadás (szoftver, kitöltési útmutató)
szept. 06.
Vélemények leadása: folyamatosan de legkésőbb szept. 10.
Fizetés: 60-70 eFT.
Jelentkezni, illetve további kérdéseket feltenni Garab Szabolcsnál lehet
(szabolcs.garab AT om.hu).
( Sajnos én most nem vagyok rajta a listán, így a listára írt kérdéseket
nem olvasom. )
Dringó Béla

dbela AT sulinet.hu
Oktatasi Miniszterium, 1055 Budapest, Szalay utca 10-14