tanforum - [Tf] Tankönyv, tanszer

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Tankönyv, tanszer

  • From: Kiss Károly <kiss.karoly AT freemail.hu>
  • To: Tanfórum <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Tankönyv, tanszer
  • Date: Tue Aug 21 22:34:00 2001

Üdvözlet!
Közeledik az új tanév, a taneszközök beszerzése. E témához kapcsolódik a
legutóbbi tapasztalatom az Apáczai Kiadóval. Rögtön
hozzáteszem lehet, hogy bennem van a hiba. Két-három hete bóklászom az
Interneten, ott sem rendszeresen elképzelheto, hogy én kattintgattam
összevisza. Ha így lenne, majd megírjátok. Meglehetosen felbosszantott a
következo:

- Meglepett, hogy nincs e-maillel rendelkezo ügyfélszolgálatuk (legalábbis a
honlapjukon nem találtam), így vaktában
kellett levelet küldenem adott esetben a gazdasági igazgatóhelyettesnek,
rajta kívül az összes felsorolt munkatárs közül csupán egy recepciós vagy
titkárno (nem emlékszem pontosan) rendelkezett e-mail címmel..
- A szerzok között nincs feltüntetve Dr. Deák György (Kémia) neve, az általa
írt tankönyveket, munkalapokat sem találtam. Ami meglep, hiszen iskolánkba
érkezo terjesztojük révén eljutott hozzám a könyv.
- Így arról sem tudtam meggyozodni. hogy létezik-e a tankönyvhöz témazáró
ellenorzo feladatlap vagy sem.
- Nagy nehezen ráakadtam az AP-790 cikkszám alatt a tanmenetjavaslathoz, ami
elvben megrendelheto. Azonban hiába lenne égetoen szükségem rá, azt sem az
írott, sem az elektronikus postával nem tudom megrendelni. Nem, mert az
"Elérhetoség" oldalon csupán egy térképvázlatot találtam (személyes
megkeresés esetén), se egy postacímet, vagy e-mail címet. Megpróbálkoztam
ugyan a Neten történo vásárlással, ehhez viszont ügyfélkódot kértek. Ami
honnan lett volna Nekem. Azt viszont nem sikerült kiderítenem, hogy a
szükséges ügyfélkódra hogyan tehetnék szert.
Oszintén megmondom megbántam, hogy az eddigi viszonylag bevált tankönyvemet
terjesztojüknek "hála" felcseréltem a bizonytalanra.

Üdvözlettel: Kiss Károly

  • [Tf] Tankönyv, tanszer, Kiss Károly, 08/21/2001