tanforum - [Tf] kozepiskolai felveteli - jovore

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] kozepiskolai felveteli - jovore

  • From: "Fodor Zsolt" <fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Cc: techinfo AT lista.sulinet.hu
  • Subject: [Tf] kozepiskolai felveteli - jovore
  • Date: Fri Aug 3 20:40:01 2001

Tisztelt Kollegak!

Hir a Duna TV Hiradojabol.
Sio Laszlonak, OM politikai allamtitkaranak bejelentese:

Valtozik az altalanos iskolasok kozepiskolai felvetelije a jovo
tanevben. A diakok a megjelolt iskolak sorrendjen a felveteli utan is
modosithatnak. Erre azert van szukseg, mert a diakok a vizsgan
fontos benyomasokat szerezhetnek a valasztott iskolarol. A
valtoztatast indokolja meg az idei felveteli koruli botrany. (???) [Ezt
nem ertem, szerintem ennek a mondatnak masutt lenne a helye.]
A felveteli egyuttal egyszerusodik az iskolak szamara, mert az
eddigi ketto helyett egy, kozos adatbazist hasznalnak majd.

Tisztelettel: Fodor Zsolt

  • [Tf] kozepiskolai felveteli - jovore, Fodor Zsolt, 08/03/2001