tanforum - [Tf] re.mindenfele....

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] re.mindenfele....

  • From: "Bende Imre" <bdkoll AT rik.bdtf.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] re.mindenfele....
  • Date: Sat Jun 23 20:03:00 2001

kedves listatagok ketfele dolog miatt is irok igy a subjectre maradt a
fenti:)

Szoval az osztalyzas szerintem csk tajekoztato jellegu a tovabbhaladas
feltetele mindig a minimum elerese (kellene, hogy legyen:), hisz igy epul
fel a NAt es a kerettantervek is...
A jegy adasa az egy reszertekeles, es ha valaki egy reszbol 1-est ir (pl a c
betu kimarad a tanulasbol:) az igazsag szerint csak annak a resznek a
potlasa utan mehetne tovabb....
Igy kene lenni ......:)

csalas:

Erettsegi elnokkent azt kell mondanom, hogy kotelezo a tetelek
beboritekolasa, amit az elnoknek meg kell neznie, hogy jeloletlenek-e. Eddig
meg olyan erettsegin nem voltam (persze lehet csak nem vettem eszre), ahol a
tanarok ilyet tettek volna az ellenere, hogy mindig a legjobbat akartak a
jeloltnek.

Bende Imre