tanforum - Re: [Tf] vilagbank b

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] vilagbank b

  • From: "Berto'k Csaba" <bertok AT matavnet.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] vilagbank b
  • Date: Wed Jun 13 00:59:03 2001

T. Lista.!
Jól elvagyok. Válaszolok magamnak.
Ma megjöttek a fiúk..
Miskolciak, két kedves fiatalember, kicsomagolta, bekapcsolta, elment.
Majd újra konfigurálom hogy használni is lehessen.
A Net Ware szervert, (ez a gépteremhez adott file szerver) Csak TCP-vel
leszállították.
Adtak egy GHOST anyagot is. cd-n. De a futó konfiguráció nem látja a saját
szerverét, meg az én korábbi NT szerveremet sem. Valószínüleg nem ez lesz a
végleges ghost.
Semmit nem kérdeztek, csak úgy ideadták, felrakva rá amiről Ők azt hitték
hogy az nekem kell.
Igen ám, de az ő beállításukkal sem látnak ki a gépek az Internetre.
Szerintem azt sem tudják mire jó egy swutch, mert mikor megkérdeztem a
konfigurációs paramétereket, akkora szemet meresztettek, mint aki akkor
hallotta először hogy egy switch konfigurálható. Bár az is lehet hogy ez a
Microtec nevü csoda nem alkalmas.?
A vas elég erős. Elég jó neve van: "HP 800" Ez a NW szerver.
Üdvözöl:

Csaba

Bertók Csaba közoktatási rendszergazda
bertok AT matavnet.hu