tanforum - Re: [Tf] Erettsegi dokumentumok

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Erettsegi dokumentumok

  • From: "Va'las Pe'ter" <turtle AT alarmix.net>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Erettsegi dokumentumok
  • Date: Sat Jun 2 10:13:04 2001

Joreg'

Utanakerdeztem a dolgoknak.

On 28 May 01, at 11:59, Szalayne Tahy Zsuzsa wrote:

> Erre kivancsi lennek!
> Nem a megvalositas okoz gondot, hanem a hasznalhatosag. Hivatalos,
> bekuldendo formanyomtatvanyt hogyan helyettesititek a nyomtatottal?
> (ilyen erovel az erettsegi bizit is lehetne nyomtatni, csak ugy nem
> hiteles)

Az osztalyzoiv eseten telefonon felhivta az OM-et a suli, es
aldasukat adtak ra. Ezt teljes egeszeben nyomtatjuk. Azt hiszem,
a jelentkezesek osszesitesevel is hasonlo a helyzet, en csak arra
emlekszem, hogy 2 eve jegyzo voltam, akkor Excelben csinaltam.
A torzslap hivatalosan is kitoltheto geppel, ott az eredeti
nyomtatvany lapjait dugjuk be a nyomtatoba, es a sajat boritojaba
csomagoljak. Ugyeskedni kell, mert a felbehajtott lapokat csak
egyenkent lehet adagolni, es jol meg kell tervezni a sorrendet.
Egy nehezseg volt, az osztalyzoivben pirossal kell valamelyik
jegyet beirni, es mivel feketevel nyomtattuk, az egyik elnok
ragaszkodott hozza, hogy tollal irjuk at pirosra, de ez nem volt egy
egetveroen nagy munka, es szines nyomtatoval athidalhato lenne.

Tobben erdeklodtek maganban, hogy a kolleganom rendszerehez
hozza lehet-e jutni. A valasz az, hogy egyelore nem, mert nincs
rendesen dokumentalva, ezert nincs abban az allapotban, hogy
masoknak atadhato legyen.

Az erettsegi bizonyitvany mas eset, ezt mar korabban leirtam.

VP

  • Re: [Tf] Erettsegi dokumentumok, Va'las Pe'ter, 06/02/2001